عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
ولایت ، سیاسی ، فرهنگی ، شهدا ، تفریحی ، دل نوشته ، اطلاع رسانی

یک دپیلومات بلند پایه پاکستانی گفته است که در صورت حمله نظامی اسرائیل به ایران، دولت پاکستان در کنار ایران قرار خواهد گرفت.
واجد شمس الحسن این دیپلومات بلند پایه پاکستانی که در بریتانیا ماموریت دارد می گوید که دولت این کشور چاره جز حمایت از ایران ندارد.
او گفته است که در صورت هر گونه برخورد نظامی با ایران، اسلام آباد در کنار تهران می ماند و از دولت این کشور حمایت می کند.

واجد شمس الحسن در گفتگو با یک روزنامه بریتانیایی گفته است؛ هر چند که در حال حاضر پاکستان در امر مبارزه با تروریزم متحد امریکا تلقی می شود؛ اما برخوردهای اخیر این کشور (امریکا) "کاسه صبر" پاکستان را لب ریز کرده است.
او در این مصاحبه از بریتانیا خواسته است تا پاکستان را در امر جلوگیری از حملات طیاره های بدون سر نشین امریکایی در خاک این کشور کمک کند.
واجد شمس تاکیده کرده است که دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا مخالف حملات طیاره های بدون سرنشین امریکا در خاک پاکستان است.

اظهارات تازه این دیپلومات پاکستانی نشان میدهد که رهبران سیاسی پاکستان،‌ مخالف برخی از سیاست های امریکا در منطقه از جمله در برابر ایران است.
دیپلومات های پاکستانی همواره تلاش کرده اند تا با اتخاذ رویکردهای مخالف سیاست امریکا،‌ در منطقه، دولت این کشور (‌امریکا) را متقاعد به حمایت از منافع پاکستان کنند.
در چند ماه اخیر، اسلام آباد و واشنگتن دچار اختلاف نظرهای جدیی شده اند.
اسلام آباد همواره واشنگتن را متهم کرده است که با انجام حملات هوایی،‌حریم هوایی پاکستان را نقض کرده است.
در  واکنش به کشته شدن چند مامور نظامی پاکستان،‌ در حمله هوایی جنگنده های امریکا، اسلام آباد بخشی از همکاریهایش را با امریکا و متحدانش در سازمان ناتو، به حالت تعلیق درآورد.
اتخاذ سیاستهای حمایتی در برابر احتمال حمله نظامی اسرائیل به ایران از سوی پاکستان نشان میدهد که اسلام آباد،‌ مخالف آنچه که خواست امریکاست، عمل می کند.
فضل هادی افکار – پاکستان
 

منبع:www.bokhdinews.af



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 4 / 4 / 1391برچسب:, توسط مسعود